/New Holland T6 Dynamic CommandTM
New Holland T6

New Holland T6 Dynamic CommandTM

New Holland Agriculture wprowadza wowe rozwiązania techniczne w przenoszeniu mocy

  • Rozszerzenie serii T6 o nowy model
  • Zwiększona wydajność dzięki skrzyni Dynamic CommandTM
  • Zautomatyzowanie funkcji pracy
  • Wyjątkowy komfort obsługi, mniejszy wkład pracy operatora

 

Rozszerzenie serii ciągników T6

Marka New Holland Agriculture wzbogaciła serię ciągników T6 o nowy ciągnik T6 Dynamic CommandTM. Modele T6.145, T6.155, T6.165 i T6.175 z nowej serii jako jedyne w tym segmencie rynkowym posiadają 8-stopniową przekładnię Semi Powershift.

Wraz z nowymi modelami, New Holland poszerza swój asortyment ciągników wielozadaniowych. Klienci szukający konwencjonalnych rozwiązań, gdzie maszyna wykorzystywana jest głównie do prac polowych w pobliżu gospodarstwa mogą wybrać modele T6 16×16 Electro CommandTM z 4-stopniową przekładnią Semi Powershift. Przedsiębiorcy potrzebujący ciągnika do upraw i transportu mogą wybrać nowy model T6 24×24 Dynamic CommandTM, a dla klientów których kluczowe znaczenie ma precyzyjne określenie prędkości, najlepszym rozwiązaniem będzie wielokrotnie nagradzany model T6 Auto CommandTM z przekładnią  bezstopniową.

New Holland T6

Wydajność dzięki przekładni Dynamic CommandTM

Przekładnia Dynamic CommandTM została zaprojektowana przez New Holland i skonstruowana na nowej, dedykowanej linii produkcyjnej we włoskiej fabryce New Holland w Modenie. Fabryka jest objęta programem World Class Manufacturing co oznacza kontrolę na każdym etapie produkcyjnym i dzięki temu zapewnia wysoką i powtarzalną jakość w produkcji.

W kwestiach konstrukcyjnych wszystkie nowe przekładnie Dynamic CommandTM 24×24 zostały stworzone bez kompromisów w zakresie zwiększania wydajności. Jeśli obsługa przekładni wymaga mniej energii, to klient odczuwa lepsze tempo pracy i mniejsze zużycie paliwa. W sercu 3-zakresowych, 8-stopniowych przekładni Semi-Powershift znajduje się podwójne sprzęgło Dual Clutch, bardzo dobrze sprawdzające się w przekładniach Auto Command.

Cztery nieparzyste biegi i sprzęgło umiejscowione są na jednym wale, a cztery parzyste biegi wraz z drugim sprzęgłem znajdują się na drugim wale. Moc jest modulowana pomiędzy dwoma sprzęgłami, gdy jeden nieparzysty bieg jest rozłączany przez jedno sprzęgło, drugie załącza przełożenie parzyste. Wszystko odbywa się nieodczuwalnie przez operatora.